הסעות מירושלים לנתב״ג

הסעות עובדים בירושלים ולנתב"ג

חברת הסעות המלכים מספקת שירותי הסעה למגוון רחב של לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים. שירותינו ניתנים בכל רחבי הארץ ובאזור ירושלים בפרט, וידועים בזכות אמינות גבוהה, תודעת שירות מתקדמת, זמינות מרבית וכלי רכב איכותיים וחדישים. חשוב לציין כי אנו מסוגלים לספק גם רכבים ממוגנים כנגד יידוי אבנים לפי התקן ונהגים חמושים.

הסעות לעובדים בכל רחבי ירושלים

על שירותי חברתנו נמנות גם הסעות עובדים בירושלים, המסופקות לקשת רחבה של חברות וארגונים. מדובר בשירות יעיל וחכם המאפשר לבעלי החברה לחסוך ממון נכבד על הוצאות רכבים והתחבורה הציבורית עבור העובדים. אנו מודעים היטב לחשיבותה של הגעה מדויקת, הן בתחילת יום העבודה, הן למשמרות בשעות השונות, והן לאיסוף העובדים בסוף היום. על כן, אנו מעמידים לרשותכם מערך מתקדם לתכנון הסעות עובדים, שנבנה באופן אופטימאלי מבחינת נקודות האיסוף וההורדה, כולל התחשבות מקסימאלית בשעות העומס ופקקי התנועה שבעיר. חשוב להדגיש כי חברתנו מחזיקה בכל הרישיונות ועומדת בכל התקנים הנדרשים מטעם משרד התחבורה, ואמונה על ביצוע בדיקות התקינות והבטיחות כנדרש. יתר על כן, לרשות לקוחותינו עומד צי רכבים גדול המונה גם אוטובוסים ומיניבוסים, כך שביכולתנו להתאים את הרכב הנכון לצרכים ולבקשות הספציפיות. מדובר ברכבים מאובזרים עם מיטב הנוחות והטכנולוגיה, ואנו עושים כל מאמץ על מנת שהעובדים יגיעו למקום התעסוקה כשהם רגועים, נינוחים וערניים.

הסעות מירושלים לנתב"ג

שירות נוסף של חברת הסעות המלכים הינו מוניות הנוסעות מירושלים לנתבג. חברתנו מתמחה בהסעת ישראלים ותיירים הנדרשים להגיע לשדה התעופה, בדגש על דיוק מרבי בלוחות הזמנים ונסיעה נוחה ברמה הגבוהה ביותר. את השירות ניתן להזמין טלפונית באמצעות שיחה עם נציגינו, אפילו בהתראה קצרה של מספר שעות לפני ההמראה. אנו מעמידים לרשותכם מוניות ורכבי VIP מפוארים, כולם ממוזגים, מרווחים ובעלי מערכות מיזוג ושמע מעולות. נהגי החברה מודעים היטב לרמת השירות המתבקשת בהסעות מירושלים לנתבג ומספקים לכל לקוח יחס אישי, חם ואדיב.

הסעות נוספות ברחבי ירושלים

מלבד הסעות עובדים בירושלים ומוניות לנתב"ג אנו מספקים עוד שירותים רבים ומגוונים. לדוגמא, אנו מפעילים מסלול סובב ירושלים שנבנה באופן ייעודי על ידי נציגינו, המחזיקים בידע מעמיק בכל הקשור לאתרים ואטרקציות בעיר הבירה. המסלול מתאים לכל קבוצה באשר היא המעוניינת לתור את העיר בחברותא, ולהגיע אל המקומות המרתקים ביותר באופן מהנה ונינוח. כמו כן, אנו מסיעים קבוצות תלמידים, עובדי חברות ומשפחות לאירועים שונים, לימי כיף וגיבוש, ולטיולים ברחבי העיר וסביבתה. מעבר לכך, אנו מעמידים את צי הרכבים המהודר שלנו לכל מטרה וצורך ברחבי ישראל.

להזמנת שירותינו ומידע נוסף

המעוניינים להזמין הסעות עובדים בירושלים, מוניות מירושלים לנתבג או הסעות לכל מטרה אחרת, מוזמנים ליצור קשר עם נציגינו בטלפונים: 052-3479582 ,058-5333321,02-5813399 .

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
גלילה לראש העמוד
להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋, כאן אוהד מהסעות המלכים.
איך אפשר לעזור?
חייגו עכשיו 02-5813399 דילוג לתוכן