הסעות עובדים בירושלים

כל היתרונות של הסעות עובדים בירושלים

מזה שנים מעמידה חברת הסעות המלכים לרשות בעלי ארגונים, חברות ועסקים שירותי הסעות עובדים בירושלים. שירותינו ניתנים באמצעות צי רכבים גדול וחדיש, ונהגים אמינים ומנוסים המכירים היטב את כבישי העיר. לאור ניסיוננו העשיר בתחום, אנו יודעים כי ישנם מספר יתרונות מהותיים שמעניקה לכם הבחירה בשירותי חברתנו.

מדוע כדאי לבחור בהסעות לעובדים

לקוחות רבים של חברת הסעות המלכים כבר נהנים משורה ארוכה של יתרונות, המתקבלים עם שירותיה של חברה המתמחה באופן מיוחד בירושלים:
  • דיוק מרבי – אנו מכירים את רחובות וכביש העיר כמו את כף ידנו, ולכן ביכולתנו ליצור מסלולים יעילים ומהירים במיוחד. באמצעות מערך תכנון מתקדם ננהל עבורכם את נקודות האיסוף וההורדה בצורה אופטימאלית, כאשר הביצוע נעשה על ידי נהגים בעלי ותק רב בירושלים וסביבותיה. המשמעות היא שאף עובד לא יאחר לעבודה או יספר על פקקים ועיכובים בדרך, ואתם תיהנו מביטחון מלא ותפוקה מרבית.
  • נוחות – אין ספק כי בתור בעלי חברה אתם מעוניינים שהעובדים יגיעו למקום העבודה כשהם רעננים ונינוחים, וזוהי בדיוק המטרה שלנו בחברת הסעות המלכים. לרשות העובדים עומדים אוטובוסים, מיניבוסים ורכבים נוספים המצוידים במיטב האבזרים. המושבים המרופדים, מערכות השמע המעולות, מיזוג האוויר ובמיוחד הנהיגה הרגועה של נהגי החברה – יביאו את העובדים כשהם מוכנים ליום עבודה פורה.
  • חיסכון – הוצאות הדלק, הנסיעה, הרכב והתחבורה הציבורית מהווים סעיף משמעותי ביותר בתקציב העסק. בכל אלו ניתן לחסוך על ידי פנייה לחברת הסעות עובדים בירושלים, ובכך גם לחסוך מהעובדים את ההמתנה לרכבת הקלה או לאוטובוסים המקומיים.
  • ביטחון מלא – עם חברתנו אתם יכולים להיות בטוחים לגמרי בהגעת העובדים, בזכות הנהלה המפקחת באופן מלא אחר תנועת הרכבים והגעתם ליעד. יתר על כן, כל רכבינו מצויים במצב תקין לחלוטין ועוברים בדיקות שוטפות כנדרש על פי חוק, דבר המבטיח מינימום תקלות ובעיות בדרך. מעבר לכך, אנו מחזיקים כאמור בצי גדול ומגוון, ולכן מסוגלים לתת מענה לכל קושי, בעיה או בקשה מיוחדת מטעמכם במהירות גדולה. עוד ביכולתנו לספק רכבים ממוגנים כנגד יידוי אבנים לפי התקן ונהגים חמושים.

להזמנות ומידע נוסף

אנו מזמינים אתכם לפנות אל נציגינו על מנת לקבל פרטים נוספים, ולתאם הסעות עבור עובדי החברה. את הפניות ניתן לבצע בטלפונים: 052-3479582 ,058-5333321,02-5813399 .
כמו כן, תוכלו ליצור עימנו קשר באמצעות האתר ונציגינו ישמחו לחזור אליכם בהקדם האפשרי.
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
גלילה לראש העמוד
להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋, כאן אוהד מהסעות המלכים.
איך אפשר לעזור?
חייגו עכשיו 02-5813399 דילוג לתוכן