הסעות יוקרה V.I.P

חברת הסעות המלכים גאה להעמיד לרשותכם צי מפואר, חדיש ומאובזר של רכבים עבור הסעות יוקרה המתמקדות בירושלים וסביבתה ומגיעות לכל מקום ברחבי הארץ. בזכות ניסיון רב שנים אנו מכירים היטב את צרכיהם של אישים ואנשים הנעזרים בשירותי הסעות vip ויודעים לתת להם חוויה מהנה, נוחה ונעימה ברמה הגבוהה ביותר.

הסעות יוקרה למגוון מטרות

לאורך השנים סיפקנו שירות מקצועי, אדיב וגמיש למגוון רחב של קהלים ולשלל מטרות, וזאת באמצעות צי רכבים העומד בסטנדרטים בינלאומיים מצוינים. בין היתר, הסעות היוקרה שלנו מתאימות לקבוצות תיירים המגיעות מחו"ל לישראל, למשלחות רשמיות, לאומנים ולהקות מכל סוג, לקבוצות מנהלים היוצאות לימי עיון וסיור, וכן לאירועים משמחים כגון חתונות, בר מצווה, אירועי חברה וכיוצא בזאת. בתוך כך, אנו מתאימים לכל קבוצה את השירות באופן אישי לרבות בחירת הנהג המתאים ביותר, על מנת שחבריה ייהנו מחוויה חיובית ומכובדת.

רכבים להסעות יוקרה

ברשותנו צי רכבים מעולה משנות ייצור חדשות, לרבות אוטובוס vip, ואנו דואגים כי יעמדו בסטנדרטים מחמירים של תחזוקה שוטפת, בטיחות ונוחות. הרכבים מאובזרים במיטב הציוד ובכל הנדרש לנסיעה מהודרת ושלווה, כגון מערכות וידיאו ואודיו משובחות, בר מים לשתייה קלה, שקע USB עבור כל אחד מהמושבים, חיבור אינטרנט אלחוטי, מערכת מיזוג אוויר חזקה ואיכותית, ומושבים נעימים במיוחד עם ריפודים מטופחים ועם מרווחים גדולים לישיבה בשיא הנוחות. כמו כן, הרכבים כוללים תאי מטען גדולים וחלונות אנטי-סאן כנגד אור וקרינת השמש, ואילו הנהגים שלנו יודעים היטב את מלאכתם לאור הכשרות שקיבלנו בחברתנו עבור הסעות vip. יש לציין כי כל הרכבים של חברתנו עוברים ניקיונות שוטפים באופן קבוע, בדיקות מכאניות במוסכים מורשים וכן בדיקות של קציני בטיחות, וברשותנו כל רישיון נדרש לרבות הסמכות ממשרד התחבורה ותווי תקן מטעם מכון התקנים.

התמחות ייחודית בירושלים

כאמור, את הרכבים שלנו ניתן להזמין עבור הסעות לכל מקום ברחבי הארץ, לרבות לאילת, לים המלח ולנמל התעופה בן גוריון, כאשר אנו מקפידים על גמישות גבוהה וזמינות מלאה, ועל עמידה מדויקת בלוחות הזמנים. מומלץ גם לנצל את התמחותנו הייחודית בירושלים וסביבתה על מנת להזמין הסעות יוקרה עבור קבוצות המסיירות בעיר ומעוניינות להגיע במהירות ובקלות אל האתרים היפים, החשובים והמעניינים ביותר. הנהגים שלנו מכירים היטב את כבישי עיר הקודש ויודעים כיצד להימנע מעומסי תנועה בשעות בעייתיות, על מנת להביא את הנוסעים בשקט, בבטחה ובמהירות למחוז חפצם.

לקבלת מידע נוסף על שירותי הסעות vip ולביצוע הזמנות הינכם מוזמנים להתקשר לטלפונים 058-5333321, 052-3479582 או 02-5813399.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
גלילה לראש העמוד
להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋, כאן אוהד מהסעות המלכים.
איך אפשר לעזור?
חייגו עכשיו 02-5813399 דילוג לתוכן