הסעות מירושלים לים המלח

מדי שנה יורדים מאות אלפי ישראלים ומבקרים מחו"ל אל ים המלח, שנמנה על האטרקציות התיירותיות המובילות בישראל. בתור חברה המעניקה שירותים בפריסה ארצית, ומתמחה באזור ירושלים והסביבה, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו שירותי הסעה מתקדמים ואיכותיים לים המלח. אנו יודעים היטב כי הנוסעים שלנו מעוניינים ליהנות מביקור מהנה, בטוח ובריא באזור, ולכן עושים כל מאמץ כי לספק להם חוויית נסיעה מושלמת.

לרדת לים המלח בנסיעה מפנקת

בין אם אתם נוסעים לים המלח על מנת לשהות בבתי ההארחה והמלון, או רוצים לטייל באזור, ישנם מספר יתרונות חשובים שחברתנו מספקת. בראש ובראשונה, מרגע ההזמנה אנו דואגים לשריין עבורכם מקום ורכב המותאמים בדיוק לתאריכים המבוקשים ולצרכים הספציפיים שלכם. ברשותנו רכבים המסוגלים להכיל כל כמות של נוסעים, בין אם מדובר בנסיעה משפחתית ברכב VIP, בקבוצת חברים במיניבוס, או בקבוצה גדולה הנדרשת לאוטובוס. כל רכבינו ללא יוצא מן הכלל עומדים בכל תקנות הבטיחות, מצויים במצב תחזוקתי מעולה, ונבדקים באופן שוטף וכנדרש בחוק על ידי קציני בטיחות מורשים. בנוסף, מדובר ברכבים חדישים ומפוארים המצוידים במיטב האבזור והטכנולוגיות, כך שהנסיעה מירושלים לים המלח תעבור בצורה הנעימה ביותר, עם הנופים המדהימים שנשקפים מבעד לחלון. בין היתר, רכבינו כוללים ציפוי אנטי-סאן להגנה מפני השמש, חיבור USB לכל נוסע, בר מים עם שתייה קלה, מושבים מרופדים ונוחים, תאי מטען גדולים, מערכות שמע, צפייה ומיזוג אוויר מעולות, ואפילו חיבור אלחוטי לרשת האינטרנט.

רוצים לשלב טיול?

מזה שנים שאנו מספקים ללקוחותינו הסעות מיוחדות עבור טיולים בכל רחבי הארץ, כולל אזור ים המלח. לאור ניסיוננו העשיר והיכרות מעולה עם האזור ביכולתנו להביא אתכם לכל מקום ואתר, להמליץ לכם על יעדים ולבנות ביחד איתכם את המסלול המבוקש. יתר על כן, ניתן לנצל את ההזדמנות על מנת ליהנות מסיורים ייעודיים שאנו מקיימים בירושלים, ולקנח בירידה לבית המלון שבים המלח. בין אם אתם מעוניינים לקחת את עובדי החברה ליום כיף וגיבוש, או לבלות עם כל המשפחה, לנו יש את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם.

שירות איכותי ללא פשרות

לרשותכם עומדים נהגים מיומנים ואדיבים, המכירים היטב את הדרכים והאתרים שבין ירושלים לים המלח. נהגינו יספקו מענה לכל בקשה וצורך במהלך הנסיעה, ויפעלו על פי תודעת השירות המתקדמת שמנחה את חברתנו. המעוניינים להזמין הסעות מירושלים לים המלח מוזמנים ליצור קשר עם נציגינו בטלפונים: 052-3479582 ,058-5333321,02-5813399 .

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
גלילה לראש העמוד
להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋, כאן אוהד מהסעות המלכים.
איך אפשר לעזור?
חייגו עכשיו 02-5813399 דילוג לתוכן