מה חשוב לדעת לפני שמזמינים שירות הסעות אוטובוסים

אם אתם חושבים להזמין שירותי הסעות אוטובוסים, יש כמה דברים שכדאי מאוד לקחת בחשבון. האמת, אפשר להתייחס לרוב הכתוב כאן גם במקרים של שירותי הסעות וואנים, מוזניות וכדומה.

תקשורת יעילה ואפקטיבית עם החברה

חשוב מאוד להיות ערניים ולוודא שכל הפרטים שמסרתם לחברת ההסעות הם נכונים. הרבה פעמים אנשים נוהגים חברת הסעות לטיולים בארץ ועושים טעויות רבות בתהליך ההזמנה, תאריך, זמן, מיקום וכדומה. הכל מתחיל בתכנון נכון ויעיל של הדברים, לצד תקשורת טובה ווידוא מול החברה שהכל מתבצע כמתוכנן.

חשוב מאוד לוודא את כל הפרטים

יש לקחת בחשבון את כל הפרטים כחלק משירות ההסעות המוצע : עונה, חודש, יום, כמות אוטובוסים פנויים אל מול כמות אוטובוסים רצויים והמחיר אותו תיקח החברה.

חשוב מאוד לתת את המידע בצורה מדויקת מבחינת כמות האנשים, נקודת איסוף, עצירות בדרך, שעת סיום וכדומה על מנת שתוכלו לקבל מחיר רלוונטי כמה שאפשר.

לאחר מכן תוכלו לבחור את סוג הרכב – אוטובוס, מיניבוסים וכדומה, וזאת על פי כמות האנשים אותם תרצו להסיע במהלך אותו היום.

בדיקה כפולה של ההזמנה

חשוב מאוד לבצע בדיקה כפולה של ההזמנה ולוודא יום לפני מול החברה שהם "זוכרים" אתכם ואת ההסעה שסגרתם איתם. מומלץ לדבר גם עם החברה וגם עם הנהג שאוסף אותכם ומתלווה אליכם לאותו היום.

אנחנו ב"הסעות המלכים" מוודאים מספר פעמים לפני שיוצאים לדרך ומבטיחים לכם נסיעה נעימה ובטוחה.
צרו איתנו קשר.
הסעות המלכים

הסעות המלכים

הסעות המלכים הינה חברה המתמחה בהסעות בירושלים, הסעות vip, הסעות לאירועים וקברי צדיקים. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו צי אוטובוסים וכלי רכב נוספים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ויוקרה, ונהגים המכירים היטב את כבישי הבירה ואתריה המרתקים

גלילה לראש העמוד
להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋, כאן אוהד מהסעות המלכים.
איך אפשר לעזור?
חייגו עכשיו 02-5813399 דילוג לתוכן