מה חשוב לבדוק כשבוחרים חברה לאוטובוסים בירושלים

החוק בישראל מחייב כל חברה לאוטובוסים בירושלים ובארץ כולה בעבודה תחת פיקוח של קצין בטיחות תעבודה. מטרת החוק היא הבטחת הבטיחות של הנוסעים ברכבי ההסעות תוך השמת דגש על תקינות הרכבים, הכשרת הנהגים והקפדה של החברה על רמה הולמת של שירות ומקצועיות. חברת הסעה אמינה ואחראית תקפיד היטב על עמידה בתקנות החוק, קבלת כל הרישיונות הדרושים, ביצוע בדיקות וטיפולי תחזוקה לרכבים, הכשרה של הנהגים ורכישת כל פוליסות הביטוח הדרושות.

באותם מקרים בהם דרושה לכם חברת אוטובוסים בירושלים לטובת טיול בעיר, הסעה לאירוע או הסעת עובדים בירושלים והסביבה, חברת הסעות המלכים תהיה בחירה במקצועיות, בטיחות, שירות ואיכות ללא פשרות. החברה מקפידה על כל נהלי הבטיחות, מכירה היטב את כבישי העיר ירושלים ויודעת בדיוק איך להביא אתכם את יעדכם בצורה היעילה והנוחה ביותר.

אלו פוליסות ביטוח צריך?

חברות אוטובוסים בירושלים מחויבות ברכישת פוליסות הביטוח הדרושות. התפקיד שלכם הוא לוודא מול חברת ההסעות את התוקף של הפוליסות ואת היקף הכיסוי. חברה מקצועית ואחראית מבטחת את עצמה ואת הנוסעים בביטוח חובה, ביטוח מקיף, ביטוח צד ג', ביטוח מפני ביטולים, ביטוח מטען ועוד. שאלות בנושא ביטוחים הן הדרך לזהות חאפרים בתחום ההסעות. אם נציג החברה מתחמק ממתן תשובות בנושא הביטוח או מסרב להציג בפניכם את הפוליסות ואת פרטי חברת הביטוח, יש סיבה לחשש. תזכרו תמיד שחברות מקצועיות אינן פועלות ללא ביטוחים ותבחרו בהתאם.

מה עושים במקרה של תקלה ברכב ההסעות?

גם כאשר מתחזקים את רכבי ההסעות בצורה המקצועית והטובה ביותר, תקלות מתעוררות ומשביתות את הרכבים. היתרון של חברת הסעות גדולה ואמינה הוא האפשרות להזעיק אל המקום במהרה רכב חלופי שיאפשר לכם להמשיך בטיול. אל תשכחו לשאול את נציג חברת ההסעות האם ההסכם כולל רכב חלופי, כמה מהר יגיע הרכב ומהו המענה לו מחויבת החברה במקרה של תקלה. כדאי לברר מהו הנוהל של החברה במקרים של תקלה במזגן האוטובוס.

חברה לאוטובוסים בירושלים לנסיעות ארוכות

התנאים הדרושים לנסיעה נוחה אינם זהים בנסיעות קצרות של שעה ונסיעות ארוכות של כמה שעות. על מנת להבטיח לנוסעים שלכם נסיעה נוחה כדאי להקפיד לבחור ברכבים מרווחים עם מושבים נוחים, מיזוג אוויר, תאורה, שקעים להטענה ואפשרות לרשת אינטרנט אלחוטית. נסיעה של כמה שעות ברכב צפוף ולא נוח תסתיים בכאבי ברכיים וכאבי גב. בחירה ברכב הסעות נוח ומרווח היא הדרך בה תוכלו לנוח במהלך הסיעה ולהתחיל את מסלול הטיול ברגל ימין.

מה הכי משתלם?

כאשר אוטובוס טיולים מציע 50 מקומות ישיבה ומיניבוס מציע 15 מקומות ישיבה, מה כדאי לקבוצה של 28 מטיילים לבחור? רגע לפני שאתם ממהרים לבחור בשני מיניבוסים כדאי לבחון את המחיר ואת נוחות הנסיעה בשתי האפשרויות. שכירת 2 מיניבוסים מחייבת אתכם בעבודה עם 2 נהגים. הבחירה באוטובוס מבטיחה תא מטען גדול והרבה יותר מרחב.

את הבחירה הנכונה, הנוחה והחסכונית ביותר תתחילו עם פנייה אל חברת אוטובוסים בירושלים בעלת מוניטין וניסיון מתאים. כאן נכנסת לתמונה חברת הסעות המלכים הפועלת בעיר ירושלים מזה שנים רבות. לקבלת שירות מקצועי, מהיר, אדיב ואמין חייגו עכשיו 02-5813399.

הסעות המלכים

הסעות המלכים

הסעות המלכים הינה חברה המתמחה בהסעות בירושלים, הסעות vip, הסעות לאירועים וקברי צדיקים. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו צי אוטובוסים וכלי רכב נוספים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ויוקרה, ונהגים המכירים היטב את כבישי הבירה ואתריה המרתקים

גלילה לראש העמוד
להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋, כאן אוהד מהסעות המלכים.
איך אפשר לעזור?
חייגו עכשיו 02-5813399 דילוג לתוכן